2012. november 21., szerda

Új, sapka, sál kisfiúnak 2-3 évesre - Jelenlegi ára: 1 Ft

Mielőtt licitálnál: OLVASS:
Rengeteg negatív értékelésem van: ennek legfőbb oka, hogy a nyár elején (is) tönkrement a gépem, sokáig tartott a javítás, mert főleg drága volt. eközben gyorsan, idő előtt meg is szültem... így végképp úszott minden... rendesen megszórtak, ami azóta is tart, mert érvényesül a tömegvonzás, látják hogy sok van, ha kell, ha nem adják, még akkor is, amikor nem igazán indolkolt, ill: nem az én hibám... De soha senki sem károsítottam meg 1Ft-val sem, sőt...
Tehát, ennek tudatában licitálj....
Itt és most:
Eladó: Új, kicsi lett a fiamnak.
Az aukció 1 Ft-ról indul...
Egyébként meg:  
Nem írok olyanokat, hogy eddig addig várok, meg ha nem fizetsz ilyet olyat kapsz, mert egy idő óta tudom:
1: emberek vagyunk..
2: bármi közbe jöhet... Nekem pl, állandóan tönkre megy a gépem...
3: 10 napot várok, utána jelzem a vatera felé, hogy az aukció sikertelen volt, és én  már nem adok negatívot, csak ritka esetben, csak embertelen embereknek.
4: a postai díjak a termék súlya szerint alakul, és csak ajánlva postázok.
Ja! LICITET, na azt nem törlök!!!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-11-28 14:00
. Új, sapka, sál kisfiúnak 2-3 évesre - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése