2012. október 29., hétfő

MÁTÉ PÉTER - ZENE NÉLKÜL MIT ÉREK ÉN DVD - Jelenlegi ára: 790 Ft

A magyar könnyuzene legendás alakja idén lenne 60 éves. A férfi, akinek hangján generációk nottek fel és akinek mindenki ismeri legalább egy dalát, sajnos már nem lehet velünk. Haláláig azonban számtalan, világviszonylatban is színvonalas örökzölddel ajándékozta meg a közönséget.
Ez a DVD egy hiánypótló vállalkozás arra, hogy a valaha készült Máté Péter-felvételek egy szegletét bemutassa. Koncertfelvételek, eloadások és az örök zene: egy legenda életképei.
A lemezen található felvételek:
- Zene nélkül mit érek én
- Hull az elsárgult levél
- Hívlak én jóbarát
- Várj reám
- Maradj még
- Ott állsz az út végén
- Még meg sem köszöntem
- Minden szónál többet ér egy dal
- Cry
- Tétova emlék
- Rejtély
- Régi út
- Vallomások
- Hozd vissza a napfényt
- Egy darabot a szívembol
- Fonyeremény
- Piroslámpás ház
- A néger zongorista dala
- A közöny
- Ahogy a lépted koppan
- Azért vannak a jóbarátok
- Zene nélkül mit érek én
+Bonus Track
A DVD EREDETI, ÚJ, BONTATLAN CSOMAGOLÁSBAN!


Jelenlegi ára: 790 Ft

Az aukció vége: 2012-11-03 13:59
. MÁTÉ PÉTER - ZENE NÉLKÜL MIT ÉREK ÉN DVD - Jelenlegi ára: 790 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése