2013. február 19., kedd

Kiárusítás!Tally Weijl fényes télikabát - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Tally weijl fényes télikabát
Bár a címkén Xs-es méret van, én bátran ajánlom S-es, M-es méretre. Én M-es méret vagyok és rám jó.
Fekete, levehető kapucnis
Keveset használt
Minden kérdésre szívesen válaszolok.
Licitet nem törlök!!! Kérem azokat a kedves Vásárlókat, hogy akik nem tudják 5 munkanapon belül kifizetni a termék árát+ ajánlott postaköltséget. Azok ne licitáljanak!!!
Én megértő ember vagyok, de már kezdem unni az olyan kifogásokat, hogy feltörték a vaterámat és valaki helyettem licitált, anyagi gondjaim voltak-vannak, már nem tetszik, már kaptam másikat stb....
A kedves Vásárló az aukció megnyerése után kap tőlem egy emailt, amiben feltüntetem az utaláshoz szükséges adatokat. Az utalásra 5 munkanapot várok, ettől eltérhetek, de ezt az aukció lejárta előtt kérem egyeztetni.
Ha a Vásárló 5 munkanapon belül nem reagál az e-mailre, akkor a terméket újból meghirdetem, negatívval értékelem és tiltólistára teszem.
Kérlek ezek tudatában licitálj. Köszönöm.
Ha van egy kis időd nézd meg a többi aukciómat is, sok márkás ruhát találsz nagyon jó áron.
Folyamatosan töltök fel ruhát, táskát, cipőt, övet stb.


Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Az aukció vége: 2013-03-11 17:28
. Kiárusítás!Tally Weijl fényes télikabát - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése