2013. február 17., vasárnap

Avirex bőrkabát, kabát 25000.- Ft. LEÁRAZTAM! - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Eladó a képen látható használt Avirex bőrkabát. Alkalmi vétel. Újkori ára 130. 000. - Ft volt.
A zippzár alsó két oldalán és a kabát nyakánál a bélés feslett. LEÁRAZTAM!!!!! !! 25000. -
Hosszúság (cm):
65
Ujjhossz (cm):
70
Mellbőség (cm):
70
Derékbőség (cm):
46
Meg szeretnék kérni mindenkit, hogy csak abban az esetben licitáljanak termékeimre, amennyiben komoly vásárlási szándékkal rendelkeznek.
Nincs szükségem elhúzódó, végül negatív élménnyel és értékeléssel záródó adás-vételekre.
A termék leütését követően 1-2 napon belül legyenek kedvesek felvenni a kapcsolatot velem vagy elektronikus úton vagy telefonon keresztül.
(Ne nekem kelljen keresgélnem az illetőt, aki tőlem akar megvenni valamit! - Hiszen egy e-mail nem kerül semmibe)
A leütést követően maximum 1 hét áll rendelkezésre a termék kifizetésére, amennyiben ez nem történik meg, NEGATÍV értékeléssel zárom az aukciót és a terméket újra meghirdetem.


Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Az aukció vége: 2013-03-09 17:18
. Avirex bőrkabát, kabát 25000.- Ft. LEÁRAZTAM! - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése